loading...
سایت تفریحی آسناز
اخبار و اطلاعات سایت

با سلام و عرض ادب


1 - دوستان سایت آسناز یک سایت تفریحی بوده و تابع قوانین کشور میباشد.

از دوستان علاقه مند به وب نویسی درخواست میشود که ما را در نوشتن وب یاری دهند.

دوستان فعالیت در سایت کاملا رایگان است و هر کس میتواند مطالب خود را در سایت و یا در انجمن ارسال کند

البته انجمن سایت فعلا راه اندازی کامل نشده است درصورت راه اندازی همین جا مطرح خواهد شد.


2 - مطلب دیگر اینکه دوستان من نمیتونم به تنهایی سایت رو هر روز آپ کنم از شما دوستان علاقه مند به وبلاگ نویسی درخواست دارم اگه میشه منو در نوشتن این وب یاری دهید.اگر مایلید نویسنده این وب بشید آی دی یاهو منو ادد کنید تا باهم حرف بزنیم.من تو سایتهای دیگه درخواست کمک برای نویسندگی داده بودم و شرایطشو هم گفته بودم ولی یکی از دوستان برای نویسندگی پول میخواست منم گفتم ن مجانی میخوام

دوستان توجه کنید نویسندگی در این وب رایگان است لطفا سوال نفرمایید.

خلاصه خودتون قضاوت کنید...

آی دی من : soheilnew20@yahoo.com

کسب درآمد واقعی و 100% تضمینی

سلام دوستان و کاربران محترم

امروز برای شما دوستان محترم یک روشی معرفی می کنم تا شما هم صاحب درامد اینترنتی شوید البته بدون هیچ اذیت و کاری

حتما می پرسید چطوری؟

اگر برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید معلومه که شما هم مثل من دوست دارید از اینترنت کسب درامد کنید ولی اینکار به آسانی نیست.

خب نمیخوام دیگه زیاد سرتون رو درد بیارم بهتره بریم سر اصل مطلب

اگر شما هم در خانه یا محیط کار دسترسی به اینترنت دارید میتوانید فقط با ثبت نام در سایت زیر بدون انجام هیچ کاری و بصورت کاملا قانونی درامد داشته باشید

طرز کار این سایت به گونه ای است که شما با عضو شدن در سایت زیر میتوانید بدون انجام هیچ کاری شروع به کسب درامد کنید


لینک ثبت نام


سهیل بازدید : 67 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)
حالي كه مسوولان اماراتي به شدت در صدد پنهانكاري درباره ابعاد بحران مالي و فرار سرمايه ها از اين كشور و به ويژه شهر دوبي هستند و حتي براي رسانه هاي داخلي شان ، مجازات هاي سنگيني در صورت افشاگري در اين خصوص تعيين كرده اند ، شبكه يك سيماي جمهوري اسلامي ايران ، با پخش مستندي درباره دوبي ، نمايي از وضعيت اقتصادي اين شهر را به نمايش گذاشت.

به گزارش عصرايران ، در اين فيلم مستند كه “شهر شيشه اي” نام داشت ، خبرنگار سيما ، در قالب خريدار ملك ، به دوبي سفر مي كند و در نماهايي كه به نظر مي رسد ، توسط دوربين مخفي تصوير برداري شده است ، با دلالان ملك در دوبي به گفت و گو مي نشيند و حتي براي پيش خريد يك خانه ، با آنها همراه مي شود و در طول مسير از زبان آنها با واقعيت هاي اقتصادي جديد دوبي آشنا مي شود.


در يكي از صحنه ها ، مشاور املاك با اشاره به خيابان خلوتي كه در آن تردد مي كرد ، مي گويد:
چند ماه پيش ، به حدي ترافيك در اين خيابان وجود داشت كه ترجيح مي دادي در گرماي هوا ، پياده به سمت مقصد بروي تا در اين ترافيك بماني ولي اكنون ، با خروج خارجي ها و سرمايه گذاران از دوبي و كاهش تعداد توريست ها ، اينجا به خياباني خلوت و كم تردد تبديل شده است.
وي به برخي فروشگاه هاي بزرگ كه در مسير قرار دارد اشاره مي كند كه زماني پر از مشتري بوده اند ولي اكنون مدتي است كه به طور كامل تعطيل شده اند.

در اين گزارش ، دهها برج نيمه كاره كه عمليات احداث آنها ، نيمه كاره رها شده به نمايش درآمد و
نيز مجموعه هاي بزرگ مسكوني در برج هاي مرتفع نشان داده شد كه برغم آماده تحويل بودن ، كسي خريدارشان نيست و به صورت متروكه رها شده اند.

در مستند “شهر شيشه اي” همچنين با تعدادي از تاجران ايراني در دوبي كه بسياري از آنان به ايران برگشته و بعضاً متحمل زيان هاي زيادي شده اند گفت وگو شده است.

اين افراد با اشاره به اين كه اقتصاد امارات سير نزولي شديدي را آغاز كرده و مقامات اين كشور ، به تبليغات گسترده براي لاپوشاني اين امر روي آورده اند ، تصريح داشتند كه تبليغات صورت گرفته در خصوص ارائه وام هاي طولاني مدت مسكن و اقامت و مالكيت صددرصدي خارجيان در امارات، دروغ هايي بيش نيستند كه بسياري از ايرانيان با باور كردن آن ، سرمايه هاي خود را در دوبي از دست داده اند.

يكي از اين افراد گفت: در اين جا ، قراردادها را به گونه اي منعقد مي كنند و موادي در آن مي گنجانند كه هر گاه اماراتي ها بخواهند ، طرف هاي خارجي را محكوم مي كنند و اموال شان را صاحب مي شوند.

در اين گزارش ، همچنين ، مهرداد ميناوند ، فوتباليست پيشين تيم ملي ايران ، كه در دوبي
سرمايه گذاري كرده و قبلاً نيز در كار تبليغات ملكي در اين شهر بوده است ، با اشاره به ضرري كه در دوبي كرده است ، از ديگران خواست فريب تبليغات صورت گرفته را نخورند و سرمايه هاي خود را به كشوري نبرند كه هيچ تضميني براي بازگشت آن نيست.
در تأييد اين سخنان ، يك تاجر ايراني هم گفت: در دوبي ، شما هرگز صاحب زمين نمي شويد و فقط مشابه زمين هاي اوقافي در ايران ، مي توانيد حداكثر فضاي بالاي زمين را داشته باشيد كه با توجه به اين كه با قوانين كشور ديگري كار مي كنيد ، هميشه دلشوره داريد كه نكند قانوني بيايد و همه دار وندارتان را ببرد. در حالي كه در ايران بالاي سر ملك و سرمايه خود هستيد و لااقل از اين بابت خيال تان راحت است.

اين مستند با ترجمه اي از گزارش روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز به پايان رسيد كه در آن آمده بود هزاران خارجي كه در دوبي دچار خسارت هاي هنگفت و بدهكار شده بودند و امكان داشت به زندان بيفتند ، خودروهاي خود را در پاركينگ فرودگاه اين شهر رها كرده و فراري شده اند.

پخش اين مستند از سيما ، از اين نظر حائز اهميت است كه اولاً مردم و به ويژه صاحبان سرمايه را با بخشي از واقعيت هاي اين كشور عربي آشنا مي كند و ثانياً نشان مي دهد در شرايطي كه دولت و رسانه هاي امارات متحده عربي ، مدام عليه ايران  در خصوص جزاير سه گانه تبليغ مي كنند ، بالاخره رسانه ملي ما نيز گامي در راستاي مقابله به مثل با تنها كشوري كه رسماً و علناً عليه ايران ادعاي ارضي دارد ، برداشته است.

ضد حال شبكه يك سيما به دوبي  .... کاریکاتور

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

درباره ما
سایت تفریحی آسناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,182
  • بازدید ماه : 1,182
  • بازدید سال : 34,493
  • بازدید کلی : 205,441