loading...
سایت تفریحی آسناز
اخبار و اطلاعات سایت

با سلام و عرض ادب


1 - دوستان سایت آسناز یک سایت تفریحی بوده و تابع قوانین کشور میباشد.

از دوستان علاقه مند به وب نویسی درخواست میشود که ما را در نوشتن وب یاری دهند.

دوستان فعالیت در سایت کاملا رایگان است و هر کس میتواند مطالب خود را در سایت و یا در انجمن ارسال کند

البته انجمن سایت فعلا راه اندازی کامل نشده است درصورت راه اندازی همین جا مطرح خواهد شد.


2 - مطلب دیگر اینکه دوستان من نمیتونم به تنهایی سایت رو هر روز آپ کنم از شما دوستان علاقه مند به وبلاگ نویسی درخواست دارم اگه میشه منو در نوشتن این وب یاری دهید.اگر مایلید نویسنده این وب بشید آی دی یاهو منو ادد کنید تا باهم حرف بزنیم.من تو سایتهای دیگه درخواست کمک برای نویسندگی داده بودم و شرایطشو هم گفته بودم ولی یکی از دوستان برای نویسندگی پول میخواست منم گفتم ن مجانی میخوام

دوستان توجه کنید نویسندگی در این وب رایگان است لطفا سوال نفرمایید.

خلاصه خودتون قضاوت کنید...

آی دی من : soheilnew20@yahoo.com

کسب درآمد واقعی و 100% تضمینی

سلام دوستان و کاربران محترم

امروز برای شما دوستان محترم یک روشی معرفی می کنم تا شما هم صاحب درامد اینترنتی شوید البته بدون هیچ اذیت و کاری

حتما می پرسید چطوری؟

اگر برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید معلومه که شما هم مثل من دوست دارید از اینترنت کسب درامد کنید ولی اینکار به آسانی نیست.

خب نمیخوام دیگه زیاد سرتون رو درد بیارم بهتره بریم سر اصل مطلب

اگر شما هم در خانه یا محیط کار دسترسی به اینترنت دارید میتوانید فقط با ثبت نام در سایت زیر بدون انجام هیچ کاری و بصورت کاملا قانونی درامد داشته باشید

طرز کار این سایت به گونه ای است که شما با عضو شدن در سایت زیر میتوانید بدون انجام هیچ کاری شروع به کسب درامد کنید


لینک ثبت نام


سهیل بازدید : 109 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه آزیتا حاجیان (هدی حاجیان)
 آزیتا حاجیان (هدی حاجیان) دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. وی همسر سابق محمدرضا شریفی‌نیا (بازیگر و برنامه ریز) بود و همچنین مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا (بازیگران) است. او فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» آغاز کرد.

سهیل بازدید : 112 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه ونسان ون گوگ
وَنسان وَن گوگ یا فینسِنت ویلم فان خوخ (به هلندی: Vincent Willem van Gogh)‏ (۳۰ مارس ۱۸۵۳ - ۲۹ ژوئیه ۱۸۹۰) نقاش نامدار هلندی بود. هرچند او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان پسادریافتگر شناخته می‌شود. وی در اواخر عمر به شدت از بیماری روانی و فشار روحی رنج می‌برد و همین موضوع به خودکشی او منجر شد.

سهیل بازدید : 95 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه سالوادور دالی
سالوادور فلیپه ژاسینتو دالی دومنک (به اسپانیایی: Salvador Felipe Jacinto Dalí Domènech) (۱۱ مه ۱۹۰۴ میلادی - ۲۳ ژانویه ۱۹۸۹ میلادی) نقاش فراواقع‌گرای اسپانیایی بود. دالی طراحی ماهر بود که بیشتر به خاطر خلق تصاویری گیرا و خیالی در آثار فراواقع‌گرایش به شهرت رسید. مهارت وی در نقاشی اغلب به تاثیر نقاشان رنسانس نسبت داده می‌شود.[۱] معروف‌ترین اثر سالوادور دالی به‌نام تداوم حافظه در سال ۱۹۳۱ خلق شد. وی همچنین در عکاسی، مجسمه‌سازی و فیلم‌سازی نیز فعالیت داشت. وی با والت دیسنی تهیه‌کننده و کارگردان شهیر آمریکایی در ساخت کارتن کوتاه و برنده جایزه اسکار «دستینو» که در سال ۲۰۰۳ و پس از مرگ وی منتشر شد، همکاری داشت. دالی همچنین با آلفرد هیچکاک در ساخت فیلم «طلسم شده» (۱۹۴۵ میلادی) همکاری کرد.

سهیل بازدید : 85 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه لئوناردو داوینچی
لئوناردو داوینچی (۱۵ آوریل ۱۴۵۲ - ۲ مه ‌۱۵۱۹) دانشمند و هنرمند ایتالیایی دوره رنسانس است که در رشته‌های نقاشی، ریاضی، معماری، موسیقی، کالبدشناسی، مهندسی، تندیسگری، و هندسه برجسته بود.
عده‌ای از محققان ایتالیایی با تحقیق بر روی اثر انگشت بازسازی شدۀ وی، او را دارای ریشۀ عربی و اهل خاورمیانه برشمرده‌اند.[۱] داوینچی را کهن‌الگوی «فرد رنسانسی» دانسته‌اند. وی فردی بی‌نهایت خلاق و کنجکاو بود. او نظریات خود را در مجموعه یادداشتهایی که بالغ بر هزاران صفحه می باشند، ثبت کرده است. او طرحهای مبتکرانه‌ای را برای ساخت سلاحهایی مانند توپ‌های بخار، ماشین‌های پرنده و ادوات زرهی ارائه کرده بود، هرچند که بسیاری از آنها هرگز ساخته نشدند.
داوینچی اولین طراح هواپیما و صدها اثر معماری دیگر به‌شمار می‌رود. یکی از طرح‌های ابتکاری او لباس غواصی و زیر دریایی جنگی است. او همچنین مسلسل، تانک نظامی، ساعتی که به ساعت داوینچی معروف است، کیلومتر شمار و چیزهای دیگر را طراحی یا اختراع کرد و با استفاده از خط معکوس برای طراحی‌های خود یادداشت‌هایی را نوشته است، که آنها را فقط در آینه می‌توان خواند. شهرت جهانی داوینچی بیشتر به‌خاطر نقاشی‌های شام آخر و مونالیزا است.
دوران کودکی [ویرایش]

سهیل بازدید : 105 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه امام موسی صدر
سید موسی صدر (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۰۷ در قم)، مرجع دینی و سیاسی شیعیان بود که پس از هجرت از ایران به لبنان، مجلس اعلای شیعیان لبنان را تأسیس کرد و رهبری فکری و سیاسی شیعیان این کشور را عهده‌دار شد. او در میان شیعیان به «امام موسی صدر» مشهور است. او در ۹ شهریور ۱۳۵۷، طی سفری رسمی به لیبی به دعوت معمر قذافی، ناپدید شد. در حالی که بسیاری گزارش‌ها حاکی از قتل او در همان زمان توسط قذافی است، برخی گزارش‌ها حاکی از وجود او در زندان‌های لیبی بوده است.

سهیل بازدید : 123 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
صراط: سریال ستایش مدتی است که جمعه شب ها یکی از پر بیننده ترین ساعات رسانه ملی را به خود اختصاص داده است . صرف نظر از اينكه محتوای این سریال با چه نقاط ضعف و ابهام برانگيزي همراه بوده و برخی از اعتقادات و مسائل شرعی اسلام را از ریشه نشانه رفته است ، اشاره به نکاتی چند پیرامون نویسنده این سریال ضروری به نظر می رسد .
سعید مطلبی کیست؟

سهیل بازدید : 103 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
مجید سمیعی (زاده ۲۹ خرداد ۱۳۱۶ در رشت) پروفسور، پزشک، جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و ریاست بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد.

سهیل بازدید : 78 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگینامه حمد بن خلیفه آل ثانی
حمد بن خلیفه آل ثانی در سال 1952 در دوحه قطر به دنیا آمد
پدرش خلیفه بن حمد آل ثانی امیر پیشین کشور قطر است. وی تحصیلات مقدماتی را در قطر سپری کرد و بعد به انگلستان رفت و در آکادمی نظامی مشغول تحصیل شد.
پس از آن به کشورش بازگشت و در سال 1971 با درجه سرهنگ دومی در نیروهای مسلح قطر به فعالیت پرداخت و فرماندهی گردان یک این کشور به وی واگذار شد.
در سال 1972 زمانی که پدرش؛خلیفه بن حمد آل ثانی قدرت را در قطر به دست گرفت، وی نیز ترفیع مقام یافت و به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح قطر برگزیده شد.
حمد بن خلیفه آل ثانی در سال 1955 با کودتا قدرت را از پدرش گرفت و امیر این کشور شد.

تبلیغات

تعداد صفحات : 11

درباره ما
سایت تفریحی آسناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 33,830
  • بازدید کلی : 204,778