loading...
سایت تفریحی آسناز
اخبار و اطلاعات سایت

با سلام و عرض ادب


1 - دوستان سایت آسناز یک سایت تفریحی بوده و تابع قوانین کشور میباشد.

از دوستان علاقه مند به وب نویسی درخواست میشود که ما را در نوشتن وب یاری دهند.

دوستان فعالیت در سایت کاملا رایگان است و هر کس میتواند مطالب خود را در سایت و یا در انجمن ارسال کند

البته انجمن سایت فعلا راه اندازی کامل نشده است درصورت راه اندازی همین جا مطرح خواهد شد.


2 - مطلب دیگر اینکه دوستان من نمیتونم به تنهایی سایت رو هر روز آپ کنم از شما دوستان علاقه مند به وبلاگ نویسی درخواست دارم اگه میشه منو در نوشتن این وب یاری دهید.اگر مایلید نویسنده این وب بشید آی دی یاهو منو ادد کنید تا باهم حرف بزنیم.من تو سایتهای دیگه درخواست کمک برای نویسندگی داده بودم و شرایطشو هم گفته بودم ولی یکی از دوستان برای نویسندگی پول میخواست منم گفتم ن مجانی میخوام

دوستان توجه کنید نویسندگی در این وب رایگان است لطفا سوال نفرمایید.

خلاصه خودتون قضاوت کنید...

آی دی من : soheilnew20@yahoo.com

کسب درآمد واقعی و 100% تضمینی

سلام دوستان و کاربران محترم

امروز برای شما دوستان محترم یک روشی معرفی می کنم تا شما هم صاحب درامد اینترنتی شوید البته بدون هیچ اذیت و کاری

حتما می پرسید چطوری؟

اگر برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید معلومه که شما هم مثل من دوست دارید از اینترنت کسب درامد کنید ولی اینکار به آسانی نیست.

خب نمیخوام دیگه زیاد سرتون رو درد بیارم بهتره بریم سر اصل مطلب

اگر شما هم در خانه یا محیط کار دسترسی به اینترنت دارید میتوانید فقط با ثبت نام در سایت زیر بدون انجام هیچ کاری و بصورت کاملا قانونی درامد داشته باشید

طرز کار این سایت به گونه ای است که شما با عضو شدن در سایت زیر میتوانید بدون انجام هیچ کاری شروع به کسب درامد کنید


لینک ثبت نام


سهیل بازدید : 217 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (1)

پرده بکارت

 

پرده بکارت :

 

پرده بکارت در دختران یک امر مهم و به نظر من یکی از نعمتهای خاصی است که خداوند متعال در وجود زن نهاده است تا قداست او را بالاتر برده و به وجود مادی زن مثل وجود معنوی و روحانی او ارزش و قداست بیشتری بدهد.زنی که باید در آینده مهمترین رکن خانواده را تشکیل خواهد داده و فرزندان در دامان پاک و پاکیزه او تربیت بیابند . در اصل این پرده بکارت یکنوع ترمز برای حفظ پاکی و عفت زن محسوب می شود هر چند امروزه متاسفانه ...

سهیل بازدید : 161 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

با چنین شخصی ازدواج نکنید

 

 

شناخت فرد مناسب برای ازدواج کار ساده ای نیست. به خصوص که خصوصیات رفتاری فرد به فرد متفاوت است. اما در نظر داشتن خط قرمزها و اصول کلی می تواند تا حدود زیادی شما را از یک انتخاب نادرست نجات دهد.


در این جا خصوصیات اخلاقی ای را برای شما فهرست کرده ایم که برای شناختن آدم‌ها و چشم پوشی کردن از ازدواج با آنها کافیست.

سهیل بازدید : 157 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

ویژگی‌های یک همسر مناسب

 

 

همسر مناسب برای هر کس تعاریف خاص خودش را دارد اما اصولی وجود دارد که باید در همه آنها یکسان باشد. در واقع همسر خوب، همسری است که معیارهای پایه را داشته باشد و بعد از آن معیارهای مورد علاقه شما را تامین کند.


در این مطلب معیارهای پایه همسر مناسب را خواهید خواند. یادتان باشد این معیارها برای خود شما هم صادق است و باید سعی کنید آنها را در خود تقویت کنید.

 

اولین ویژگی یک همسر مناسب آن است که به پختگی لازم برای اداره زندگی رسیده باشد، یعنی بتواند در شرایط مختلف، تصمیم گیری درست و منطقی داشته باشد؛ مهارت سنجیده گویی و کنترل زبان، قدرت کنترل و غلبه بر احساسات را داشته باشد، آینده نگر، واقع بین، انتقادپذیر و دارای قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل صحیح نسبت به مسائل و اتفاقات پیرامون باشد و... در اینجا به تبیین این شاخصه ها می پردازیم.

سهیل بازدید : 182 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

رفتارهایی که خیانت همسر را می رساند

 

 

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم .

 

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سوی خیانت سوق داده شود.

 

اما چگونه متوجه شویم همسرمان به ما خیانت می کند یا خیر ؟

 

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم:

 

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم .

سهیل بازدید : 160 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

پزشكان توصيه كرده‌اند كه زنان باردار روزانه بيشتر از ‪ ۸‬ساعت در معرض امواج الكترومغناطيس كه در رايانه، تلفن همراه، دستگاه‌هاي مايكروويو و به ميزان بسيار كم در تلويزيون وجود دارد، قرار نگيرند.

یک متخصص بابيان‌اين مطلب گفت: اين امواج ممكن است بر روي رشد جنين تاثير گذار باشد.

سهیل بازدید : 114 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

ارضاء شدن همزمان

 

ارضاء شدن همزمان

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.

سهیل بازدید : 92 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند...

 

شـنیدن جواب رد از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلا" مسئله خوشایندی نیست. هیچ چیـز بـه انـدازه اینکه زن رویاهایتان تقاضای ازدواج شمـا را نـپـذیـرد، برایتـان گـران تـمـام نـمی شود. پـیـش خـود تـصـور می کردید که او به شما علاقه مند است ولی احتمالا" برداشتتان از علائم علاقمندی او اشتباه بوده است.

 

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیک خود بصورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند (مگراینکه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوری که خودشان اظهار می کنند) و اکثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـ دهـند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان میگذرد. بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند.

سهیل بازدید : 97 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

5توصیه مهم برای نامزدها

 

مهم ترین دغدغه کسانی که پا در راه ازدواج گذاشته اند و به تازگی عقد کرده اند این است که چه چیزی باعث خوشبختی و یا شكست یك ازدواج می شود؟ حالا که وارد عمل شده اند چطور باید زندگی شان را محافظت کنند و به سمتی بروند که خوشبخت ترین زوج فامیل باشند؟ اگر شما هم در این مقطع از زندگی هستید، این توصیه ها را بخوانید.

سهیل بازدید : 82 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

معجزه ای آشنا در زناشویی

 

یکی از ساده ترین و درعین حال ارزشمندترین نیاز بشر که می تواند بستری را برای ارضاء و یا ارتقاء و پرورش نیازهای برتر و خود شکوفایی فرد فراهم آورد نیاز به مورد محبت واقع شدن و محبت دادن به دیگران است.

 

سهیل بازدید : 99 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

وقتی اندیشه‌های پریشان کننده درباره همسرتان و رابطه‌ای که با او دارید پابرجا و محکم می‌شوند می‌توانند ازدواج شما را به مخاطره بیندازند، آیا خود را یک قربانی و یا یک حق‌به‌جانب تلقی می‌کنید؟ در این صورت بدانید که شرایط را برای کلافه کردن خود مهیا می‌سازید...

 

در زندگی زناشویی تا پیش از آن‌که شناخت دقیقی از روحیات، حالات، عواطف، نگرشها و ارزشهای طرفین حاصل شود و هریک از طرفین این رابطه نوع انتظارات و توقعات خود را از یکدیگر روشن کنند در معرض عوامل تهدید کننده بسیاری است.

 

در مقاله زیر برخی از این عوامل تهدید کننده و خطرساز و راههای برطرف کردن آنها مرور شده است.

تبلیغات

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سایت تفریحی آسناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 33,785
  • بازدید کلی : 204,733